درباره شرکت

 

مجتمع تولیدی  وصنعتی رزین های یزد به همت آقای سید عباس طباطبائی از پیشکسوتان با سابقه صنعت رنگ و رزین ایران در سال 1367 درشهرستان مهریز از توابع استان یزد احداث گردید .این شرکت در سال 1370 مشغول به فعالیت شد و به بهره برداری رسید   . در سال 1372 با شرکت رنگ سحر و شرکاء او به توافق تجاری رسیدند و طرح توسعه آن شروع گردید  و در سال 1373 این طرح نهایی شد و شروع به بهره برداری گردید . در طرح توسعه، ظرفیت تولید این شرکت سالانه به حدود 4000 تن افزایش پیدا کرد و این همکاری  تا سال 1378 ادامه داشت و از سال 1378 بنا به دلایلی ارتباط قطع شد  و مجموعه به طور مستقل شروع به فعالیت کرد.

شرکت رزین های یزد با شعار تضمین کیفیت و کیفیت مورد نظر مشتری و همچنین مشتری مداری و رعایت اصول مشتری مداری در بهبود کیفیت و سرویس دهی به مشتریان گرامی همواره در تلاش بوده است . این مجتمع   از سال 1383 فعالیت مستمری را با شرکت محترم اترک شیمی شرق که سالیان سال جزءصادر کنندگان بزرگ ایران هستند آغاز کرد  و طی یک دهه جزءتامین کنندگان اصلی رزین شرکت اترک شیمی شرق بود .

همواره این شرکت با بهبود و بروزرسانی فرمول های خود و کیفیت محصولات خود و ارائه محصولات جدید با طیف وسیعی از تنوع مشغول به فعالیت بوده  و در طی بیش  از 30 سال فعالیت در این صنعت عزیزان و شرکت های بسیاری را همراه خود داشته است که از مهمترین آن ها میتوانیم به شرکت رنگ سحر، شرکت هادی رنگ، اترک شیمی شرق ، هیراد شیمی ،رنگ بارک ،شرکت تلاش رنگ  و تعدادی دیگر از شرکت های معتبر کوچک و بزرگ اشاره داشت که در  در این صنعت همواره یار و همراه این شرکت بوده اند .